• STARBUCKS IN ITALIA!

Federica Rossi

E' giusto che in Italia, dove vige la cultura del caffè ad ogni ora, servito in mille modi diversi, non abbiamo uno Starbucks come nel resto del mondo?Stiamo scherzando?Non si può più tollerare: facciamoci sentire! VOGLIAMO STARBUCKS ANCHE IN ITALIA!!!!!!!!!!!!!!!!! (La scriviamo anche in inglese visto che verrà inviata a Edna Sawyer international business development Starbucks Coffee International) ------------------------------------------------------ Do you think it's fair that in Italy, the Country where we drink coffee every hour served in thousand possible ways, we don't have a Starbucks like the rest of the world?Is that a joke?We can't take it anymore: make our voice heard!! WE WANT STARBUCKS IN ITALY TOO!

Informativa